150,000 ש"ח פיצויים לאלמנה לאחר שפורסם כי התאבדה עם בעלה על רקע מצב כלכלי

(7.8.2006)

בשבועון רוסי פורסמה כתבה על משפחת התובעת הרצופה בשגיאות גסות, ובשיאן הידיעה כי התובעת התאבדה עם בעלה, שניהם עולים מקווקז והורים לשני ילדים, לאחר ששניהם פוטרו ממקומות עבודתם. התובעת המזועזעת, שביקשה עד אז להסתיר את ההתאבדות מקהילתה השמרנית, תבעה את השבועון.
כבוד השופטת דליה מארק-הורנצ'יק, מבית משפט השלום בתל אביב מנתה לא פחות מ-8 פרטים שגויים בכתבה, וקבעה, כי היא בגדר לשון הרע על התובעת וכי השבועון לא יכול להנות מאף אחת מההגנות שמציע חוק איסור לשון הרע, לאחר שגם לא פרסם אמת, גם לא פעל בתום לב כשלא טרח לבקש את תגובת התובעת, גם חדר לפרטיות התובעת כשפרסם את שמה ומקום מגוריה וגם לא הוכיח עניין ציבורי בפרסום, שכן מדובר בעניין אינטימי של המשפחה. על כך פוצתה התובעת בסך של 150,000 ש"ח.

לפסק הדין המלא, לחצו כאן.

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים