מאמרים

מאת: עו"ד אורי שנהר
פורסם ב"NRG ברנז'ה" אוקטובר 2006

עו"ד אורי שנהר טוען שמנגנון התו האתי, שאומץ על ידי איגודי הפרסומאים והמפרסמים, הוא מלכודת מסוכנת
מאת עו"ד אורי שנהר
פורסם ב"אותות" מאי 2003

גם הקופירייטר הפרוע ביותר, כזה שמצריך גדודי עורכי דין כדי להכשיר את עבודותיו, יודע שבפרסומת אסור לומר שקרים על מוצר של מתחרה. אבל הוא בטוח שאת המוצר של הלקוח שלו מותר לתאר כמוצר אידיאלי, גם אם התיאור כולל אי דיוקים, שלא לומר שקרים. אז זהו, שלא.
מאת עו"ד אורי שנהר
פורסם ב"אותות" אוקטובר 2003

הפער העצום בין מדיניות בית המשפט העליון בקשר לפרסומות לבין תחושות מיאוס בקרב ציבורים נרחבים, היה המאפיין הבולט של כנס הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו, אשר נערך בתחילת ספטמבר.
מאת עו"ד אורי שנהר
פורסם ב"אותות" אוגוסט 2003

שיטת הפיקוח על תשדירי הפרסומת ברדיו ובטלוויזיה זכתה בשנה האחרונה להתקפה מסיבית מצד המפרסמים והפרסומאים. הללו טוענים שהשיטה הקיימת פשטה את הרגל.
מאת עו"ד אורי שנהר
פורסם ב"אותות" יולי 2003

אמצעי התקשורת מקיימים, לפחות בתיאוריה, הפרדה ברורה בין החלקים המערכתיים שלהם לבין החלקים הפרסומיים.
מאת עו"ד אורי שנהר
פורסם ב"אותות" יוני 2003

האם מותר לנצל מסע פרסום של מפרסם אחר לצורך מסע הפרסום שלך? האם ניתן להשתמש בשינויים התודעתיים שיוצרת פרסומת של מתחרה, כדי לקדם את המוצר שלך? האם ניתן לבצע ספין לטובתך על פרסומת של אחר, או בשפה בוטה יותר, האם ניתן להתעלק על מסע פרסום של מישהו אחר?
דרונט בניית אתרים