המשרד בפסיקה

פעיל כך, איתמר בן גביר, תבע את אמנון דנקנר (שיוצג על ידי משרד שנהר-דולב) בשל כך שכינה אותו "נאצי" בתוכנית הטלביזיה "פופוליטיקה". בית משפט השלום קיבל את התביעה וחייב את דנקנר בפיצוי בסך שקל אחד. בן גביר ערער ודנקנר הגיש ערעור שכנגד. בית המשפט המחוזי קיבל את ערעורו של דנקנר וקבע שיש לדחות את התביעה.
18.9.03
משטרת ישראל פנתה לבית משפט השלום בתל אביב וביקשה כי יורה למשיבים (שיוצגו על ידי משרד שנהר-דולב) לחשוף את פרטיו המזהים של אדם שפנה אליהם בטענה שהוא זה שחיבל במכוניתו של מנהל קבוצת הפועל ת"א, משה תאומים. בית המשפט דחה את הבקשה.
10.1.2002
רפי ציטבר תבע את גילה הרץ, חברתו לרשימת "וילוז'ני-העיר שלנו", שרצה בבחירות העירוניות לעיריית תל אביב בשנת 1998. לאחר שרשימתם זכתה בשני מנדטים, התגלע בין השנים סכסוך בשאלה מיהו מס' 2 ברשימה. העיתונאי מנחם שיזף (שיוצג על ידי משרד שנהר-דולב) נתבע על ידי ציטבר בלשון הרע לאחר שפרסם מאמר אודות הפרשה. בית משפט השלום בת"א דחה את התביעה.
21.8.2003
התובע, שופט כדורגל, תבע את מעריב (שיוצג על ידי משרד שנהר-דולב) בטענה שפורסמה עליו לשון הרע במוסף הספורט. בית משפט השלום בראשון לציון דחה את התביעה כנגד מעריב.
22.6.2003
עורכת מקומון (שיוצגה על ידי משרד שנהר-דולב) תבעה את אתר האינטרנט "עניין מרכזי" בגין מאמר פוגע. בית משפט השלום בפתח תקוה קיבל את התביעה ופסק לתובעת פיצויים בסך 40,000 שקלים.
19.5.03
פורסם בפס"מ תשס"ג(3) עמ' 155.
בקול – ארגון כבדי השמיעה והמתחרשים (המיוצג על ידי משרד שנהר-דולב) הגיש עתירה לבג"צ ובה ביקש לחייב את רשות השידור להוסיף כתוביות בשידורי הטלביזיה, כמתחייב על פי החוק והכללים. בסופו של הדיון נתן בג"צ פסק דין שעיגן את התחייבות רשות השידור לקיים את הוראות החוק וחייב אותה בהוצאות בסכום של 20,000 שקלים.
7.3.01
ירין שחף, הבעלים והמנהל של בית ספר למקצועות האיפור (המיוצג על ידי משרד שנהר-דולב) תבע חברת פרסום לאחר שלא עמדה בחוזה פרסום שנחתם ביניהם, למרות שהתובע שילם את התמורה הנקובה בו. בית משפט השלום בת"א ציווה על הנתבעת להשיב לתובע את כספו ולשלם לו פיצויים.
5.12.2000
אברהם לוי הגיש תביעת לשון הרע נגד מרדכי קליינר (שיוצג על ידי משרד שנהר-דולב) בגין תצהיר שנערך על ידי קליינר לשימוש בהליכים בבית משפט פדרלי בארה"ב. בית משפט השלום דחה את התביעה, תוך שהוא קובע כי על התצהיר חלה הגנה מוחלטת.
2.9.00
פורסם בפס"מ תשנ"ט(3) בעמ' 900
העורך הראשי והכתב לענייני ערבים במקומון "כל העיר" (שיוצגו על ידי משרד שנהר-דולב) הואשמו בפרסום כתבה תוך הפרת צווי איסור פרסום. בית משפט השלום קיבל את הטענה המשפטית לפיה על המדינה להוכיח כי העיתונאים ידעו על קיום הצווים וקבע כי לא הוכח מעבר לספק סביר כי הם ידעו על קיום הצווים ולפיכך יש לזכותם.
25.5.99
עו"ד אורי שנהר, כמפרק חברה, הגיש בקשה לחייב את מנהלי החברה וחברה הקשורה לאחד מהם בתשלום חובות לחברה. בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את הבקשה וחייב את המשיבים בתשלום החובות ובהוצאות.
21.1.99
פורסם בפס"מ תשנ"ט(2) בעמ' 947
 Previous Page Next Page 
דרונט בניית אתרים