פלאפון תובעת שלושה מליון שקל מהמגזין אובייקטיבי - "פיצויים על סקר מסולף"

"מעריב", 03.09.97
[משרד שנהר-דולב ייצג את חברת פלאפון]

 

פלאפון תובעת 3 מליון שקל מהמגזין אובייקטיבי- "פיצויים על סקר מסולף"

 

 

חברת פלאפון תקשורת תובעת מהמגזין אובייקטיבי פיצויים של 3 מליון שקל על פרסום השוואה בין מערכת פלאפון למערכת המתחרה של סלקום.

לטענת פלאפון ההשוואה היתה מסולפת וגרמה לה נזקים ופגיעה במוניטין. דוברת פלאפון הודיעה שפלאפון תגיש בימים הקרובים תביעת דיבה נגד המגזין.

במכתב ששיגר בא כוח פלאפון עו"ד אורי שנהר למגזין ולבעלים עדי ז'ורבין, הוא טוען שבדיקת איכות השירות נערכה בשיאה של שביתת עובדי בזק.

עו"ד שנהר תובע את מניעת הפצת הכתבה ואת החזרת העיתונים שכבר הופצו, שאם לא כן עלולה פלאפון לתבוע סכום גדול עוד יותר.

לפי סקר המגזין אובייקטיבי, רשת הטלפון הסלולרי של סלקום טובה יותר מרשת פלאפון.

עדי ז'ורבין, מבעלי המגזין אובייקטיבי, אמר בתגובה כי לאחר סיום המבחן המקורי ערך המגזין בקרה של התוצאות והתברר כי גם בעת פעילות תקינה של בזק היתה איכות השירות של פלאפון מקבילה לתוצאות שנמצאו.

לדבריו, טענתה של חברת פלאפון שפעילותה תלויה בפעילות תקינה של בזק מעוררת דאגה בקרב כל איש עסקים שאינו מעוניין להיות תלוי בחסדי בזק.

לצילום הכתבה המלאה, לחצו כאן.

 

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים